Powered by Blogger.

Uncle Seekers Bakal Dedah Penyelewengan Mahathir Pula

Berikut adalah pendedahan blog Kerajaan Rakyat yang menziarahi blog Uncle Seekers setelah di bebaskan dengan jaminan polis. Ikuti temuramah blog Kerajaan Rakyat bersama Uncle Seekers..

Petang semalam, disatu tempat yang nyaman, Kerajaan Rakyat kunjungi Uncleseekers yang baru balik melancung di dua lokasi. Lokasi pertama pelancungan Uncleseekers di lokap balai polis jalan Ayer Molek, Johor Bahru. Manakala lokasi keduanya di balai polis Nusajaya, juga di daerah Johore Bahru.

Dalam pertemuan sepetang, semalam, Adeek sempat masak lemak ikan cili api, telur dadar and sayur goreng. Ramuannya sama seperti masakan adeek dulu-dulu, tetapi rasanya semakin enak! Agaknya, seperti Uncleseekers, Adeek juga telah mendapat ilham baru setelah 10 hari mereka beristirehat di "Pusat Peranginan" Ayer Molek dan Nusajaya!

Dalam perbualan kami petang semalam, Syed Abdullah Syed Hussein Al-Attas minta Kerajaan Rakyat sampaikan salaamnya kepada semua pembaca Kerajaan Rakyat.


Buat beberapa ketika ini, Uncleseekers masih ingin terus berehat. Bila tiba ketikanya nanti Syed Abdullah Syed Hussein Al-Attas akan hanya menulis sesuatu yang terkait dengan Tun Mahathir Mohammad. 

Yes!! Satu lagi pendedahan esklusif tentang penyelewengan dana bernilai ratusan billion olih Tun Mahathir.

Mohammad, Tun Daim Zainuddin dan Datuk Seri Anwar Ibrahim semasa mereka berada di persada kuasa.

Kami sedang memikirkan samada wajar Uncleseekers membuat blog baru atau pendedahan tersebut akan dibuat di SINI.

Posted by admin:007dunia On 0 comments
Jika artikel ini bermanfaat,bagikan kepada rekan melalui:

10 Berita Terbaru

Popular post

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free!

Berita Semasa Online

Portal Sumber Ilmu Online

Feed Link Sahabat

Geng Blogger Hebat

Followers