Powered by Blogger.

Komen Rakyat Mengenai ISU Nasharudin


1--Anonymous said...

Nasaruddin Mat Isa ni sepatutnya sudah disingkirkan dari PAS bersama Hassan Ali tapi dia ada Godfather-Godfather diIbu Pejabat PAS,termaklum Geng UG.Dia juga Ahli Majlis Syura Ulamak walau pun bukan ulamak cuma Pengerusi Al-Quds lantikan Najib.Sekarang baru ahli-ahli PAS tau kerosakan yang dilakukan oleh Puak UG.Lihat komposisi Majlis Syura Ulamak,jadi bahan ketawa masyarakat dan sudah tidak mampu menjalankan peranan sebagaimana yang dikehendaki Perlembagaan PAS.

2--Anonymous said...

Nasha ni sepatutnya dah disingkirkan dari PAS bersama Hassan Ali.Malang! dia punya Godfather-Godfather diIbu Pejabat PAS.Inilah angkara puak UG,sekarang baru jelas kepada ahli-ahli PAS.

3--Anonymous said...

nak heran apa dia baik dgn pemimpin umno..dulu masa anak dia kawin...dia jemput tpm ...elok je tpm hadir...org pas seorang pun tk nampak kelibat...

4--Anonymous said...

memang sedih la kalau betul jangkaan kita akan terjadi..saya bercerita tadi dengan kawan saya pernah bertemu banyak kali dengan ustaz Nasha di restoran ..sungguh sopan santun pertuturan beliau..kawan saya cakap "sopan santun apa ada satu kes customer call aku marah marah kereta belum siap service...tak lama customer yang marah marah tu datang ..tengoktengok muka macam aku kenal rupanya ustaz Nasha " wallahuaklam..

5--Anonymous said...

Sedih Ustaz Nasha jadi begini. Adalah lebih baik beliau kekal sebagai pensyarah UIAM jika tahu begini kesudahannya. Rupanya beliau pentingkan jawatan dan ini matlamat beliau agaknya sejak mula2 masuk PAS..

6--Anonymous said...

Apa salah nya si NAza tu ikut bank bergerak....pandai2 la berlakun, nak hidup katakan....kalau tak paham rujuk kat Asang.

7--Anonymous said...

Kalau tak silap saya Ustaz Nasha dipelawa terus menduduki kerusi Setiausaha Agung Pas oleh Almarhum Ustaz Fadzil Nor, serentak dengan itu beliau meletakkan jawatan sebagai Pensyarah ..(kalau kenyataan saya salah tolong betulkan)

8--Anonymous said...

Kesian kat Nasha,,,,bukan tak di sangka,,,namun sudah dijangka,, bekerkerja semata mata untuk ganjaran, imbuhan dan pangkat..bila tak dapat apa yang di idamkan mula la buat perangai haprak. Berguru ngan Asang agaknya.

9--Anonymous said...

Kah kah kah....ahli2 pas kena jual dgn lakunan NASHA (Aziz) ...dia nakkan jawatan je..dks bukannya ada semanvat PAS pun...masuk2 terud ada jwatan tinggi dlm PAS...kah kah kah x ada semangat PAS ini sama je Ibrahim Ali= NASHA = ASANG ALI

Komen Dari http://greenboc.blogspot.com/

Posted by Unknown On 0 comments
Jika artikel ini bermanfaat,bagikan kepada rekan melalui:

10 Berita Terbaru

Popular post

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free!

Berita Semasa Online

Portal Sumber Ilmu Online

Feed Link Sahabat

Geng Blogger Hebat

Followers