Powered by Blogger.

Bukti PRU13 Ini Najib Menang Mudah..


Wakaka....
Hampa agak-agak la, Najib ada baca dak komen berani mati dengan ayat-ayat maut dari dua pengomen dalam FB page dia... hehe... Pa pun aku nak ucap tahniah la pada dua pengomen tersebut... korang memang terbaek lah....

Kahkahkah...

Dah makin ramai yang sedaq, kapai Umno dah nak karam...
Makin ramai ahli gerombolan akan lari tinggalkan Najib...

Cuma aku kesian kat makcik2 neh ja....
Tinggai tiga orang pun masih gatai nak berlarak...

Kahkahkah...

Posted by Min Yahya On 0 comments
Jika artikel ini bermanfaat,bagikan kepada rekan melalui:

10 Berita Terbaru

Popular post

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free!

Berita Semasa Online

Portal Sumber Ilmu Online

Feed Link Sahabat

Geng Blogger Hebat

Followers