Powered by Blogger.

Apa Pendapat Anda Tentang Kenyataan INI...?????

Prev
Kami berpendapat sejak akhir-akhir ini, sudah kerap kali Tun Dr. Mahathir tampil di media menjadi pemerhati dan memberikan komen balas mengnai isu-isu semasa di Malaysia ketika ini dan tidak lupa menyampaikan beberapa panduan serta nasihat sebagai persediaan kepada parti Barisan Nasional secara keseluruhannya sebelum menghadapi Pilihanraya Umum ke 13 yang mana tempoh matangnya semakin lama, semakin mengecil.
Termasuklah antara pemerhatian Tun Dr Mahathir atau lebih dikenali sebagai Chedet beranggapan harapan parti yang pernah dipimpin selama tempoh 22 tahun lamanya iaitu parti Barisan Nasional untuk  memerintah negeri Kelantan hanya anggan semata tidak sama sekali boleh menjadi realiti disebabkan mentaliti rakyat kelantan sendiri…..

Sumber Asal : Chedet
Berdasarkan ulasan dan coretan Chedet di laman blognya memberikan beberapa ciri yang ada pada rakyat kelantan sehingga menyukarkan usaha parti Barisan Nasional untuk menembusi kubu PAS di Kelantan. Antara sebabnya ialah :
  1. Rakyat Kelantan terlalu taksub kepada pemimpin mereka ini (pemimpin PAS termasuklah Nik Aziz) diibaratkan seperti sanggup minum air basuh kaki pemimpin mereka
  2. Rakyat Kelantan sukar untuk mengakui kebenaran walhal Chedet merasakan yang mana rakyat Kelantan sedar keraguan yang timbul perbuatan pemimpin PAS
Di atas ini adalah pendapat Chedet terhadap rakyat Kelantan yang terus dinaungi oleh kerajaan PAS selama tempoh 22 tahun sejak tahun 1990.
Di sini, ada baiknya kami ingin terus bertanya pula kepada rakyat Kelantan amnya dan rakyat Malaysia umumnya tentang kebenaran disebalik kenyataan yang dilemparkan oleh Chedet. Adakah ia sebenarnya ada asasnya dan kebenrannnya atau ia hanyalah sekadar pemainan persepsi semata?

Posted by admin:007dunia On 0 comments
Jika artikel ini bermanfaat,bagikan kepada rekan melalui:

10 Berita Terbaru

Popular post

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free!

Berita Semasa Online

Portal Sumber Ilmu Online

Feed Link Sahabat

Geng Blogger Hebat

Followers