Powered by Blogger.

PRU13: HARI TUKAR KERAJAAN SABTU 9 JUNE 2012

pru13Najib Razak semakin terdesak dan semakin tidak senang tidur. Setiap malam mimpi ngeri selalu tido bersamanya, Kekedang wajah Rosmah bininya ternampak wajah wanita Monglia bernama Altantuya dalam mimpinya.
Apakan tidak kes RASUAH RM3 BILLION ATAU KES BELI KAPAL SELAM TELAH DIDENGAR DAN AKAN DIBICARA SEPENUHNYA DI NEGARA PERANCIS.

Najib Razak akan mengadakan PILIHANRAYA UMUM (PRU13) DALAM BULAN JUNE DAN MENGIKUT SUMBER PWTC dan JPM dicadangkan PRU13 perlu disegerakan dan tidak perlu dilewatkan. Skandal pembelian kapal selam dan rasuah RM3 billion yang diminta oleh Najib Razak bakal memberi gambaran buruk dan mimpi ngeri kepada Najib Razak dan gengnya.

Isu 'BERSIH"3.0 dan keganasan Polis serta moral Najib Razak dan imej Hishamuddin jatuh merudun dan jijik dalam ucapan dalam isu unjukrasa "BERSIH 3.0" .

Najib Razak menjangka hayat UMNO bergantung kepada peneroka Felda?. Wang RM15 ribu kepada keluarga Felda yang diumumkan oleh Najib Razak sebagai rasuah politik muruhan. Rakyat Felda sudah pening lalat. Najib Razak pastikan rakyat Felda akan memberi undi kepada BN/UMNO PRU13.

Najib Razak dijangka mengadakan PILIHANRAYA UMUM YANG KE13 bakal diadakan pada bulan JUNE 2012. Tarikh mungkin diadakan HARI MENGUNDI PADA 9 JUNE 2012, Tarikh akhir cuti penggal persekolahan (School Holidays 26 May-10 June 2012).

Apakah dengan memberi wang RM15 ribu kepada rakyat Felda boleh memberi kemenangan mudah kepada BN/UMNO pada pilihanraya umum ke13?. Rata rata rakyat Felda dalam media UMNO ucapan terikaseh kepada Najib Razak.

Najib Razak akan menilai kehadiran rakyat dan warga UMNO dalam merayakan UMNO ke 66 di Stadium Bukit Jalil dan seluruh Negara dan Parlimen Malaysia yang diadakan sepanjang bulan Mei 2012. Jika kehadiran yang memuaskan dan berjuta warga UMNO hadir disetiap program menyambut Hari UMNO yang ke 66. Najib Razak akan mengadakn PILIHANRAYA UMUM YANG KE 13 PADA BULAN JUNE 2012.

Posted by admin:007dunia On 0 comments
Jika artikel ini bermanfaat,bagikan kepada rekan melalui:

10 Berita Terbaru

Popular post

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free!

Berita Semasa Online

Portal Sumber Ilmu Online

Feed Link Sahabat

Geng Blogger Hebat

Followers