Powered by Blogger.

Paling Hot! Isu Hudud.. Najib Bakal Tendang Muhyiddin!

GUA SEBENARNYA PENYOKONG PAS..
BAKAL ABG IPAR GUA DULU PUN ADALAH PENYOKONG PAS..
 TAPI GUA TAK BOLEH LAH TUNJUKKAN SANGAT..
SOKONGAN GUA ITU, SEBAB SEKARANG INI MASA GUA ..
NAK PANCUNG NAJIB.. NANTI TAK PASAL PASAL..
GUA PULAK YG KENA PANCUNG
KAH KAH KAH
PUTRAJAYA, 22 Sept — Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata Umno bersetuju dengan hukum hudud pada dasarnya kerana ia sebahagian daripada Islam, tetapi Malaysia belum bersedia untuk melaksanakan undang-undang sedemikian buat masa sekarang.

Katanya, ada keperluan untuk mengembangkan maklumat mengenai undang-undang hudud agar orang ramai memahami sebelum parti yang memerintah boleh berfikir untuk melaksanakannya.

“Ini adalah pendirian kami sejak dari dahulu lagi,” kata beliau kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat jawatankuasa Kabinet mengenai harga barang dan bekalan di sini.

“Lebih-lebih lagi, dalam konteks masyarakat pelbagai kaum dan agama, kita harus mengembangkan pengetahuan secara meluas sebelum kita boleh sampai ke satu tahap di mana kita merasakan bahawa sudah sesuai masanya (untuk melaksanakan), tetapi saya tidak fikir kita sudah sampai....
selanjutna sila klik  SiNi Blog!!

Posted by admin:007dunia On 0 comments
Jika artikel ini bermanfaat,bagikan kepada rekan melalui:

10 Berita Terbaru

Popular post

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free!

Berita Semasa Online

Portal Sumber Ilmu Online

Feed Link Sahabat

Geng Blogger Hebat

Followers